Arone

Synthos

Odświeżenia wizerunku dokonuje się zazwyczaj dla firm znanych i posiadających ugruntowaną pozycję na rynku. Zmiany identyfikacji wizualnej mają wówczas bardziej subtelny charakter i zwykle mocno bazują na dotychczasowych stosowanych elementach wizualnych. Tak było w przypadku firmy Synthos, dla której dokonany został m.in. lifting loga. Była to zmiana  kosmetyczna, obejmująca poprawienie niektórych jego elementów. 

Czytaj więcej...

KORONA BIZNES KLUB

Stworzenie nowego wizerunku firmy od podstaw wymaga zawsze dobrego poznania jej oferty, wartości, celów oraz określenia grupy docelowej. W takim przypadku prace graficzne porzedzone są zwykle wieloma rozmowami z Klientem, określaniu oraz często uświadamianiu sobie kluczowych przesłań, które firma ma do przekazania otoczeniu.

 

Czytaj więcej...

SULPHUR

Odświeżenia wizerunku dokonuje się zazwyczaj dla firm znanych i posiadających ugruntowaną pozycję na rynku. Zmiany identyfikacji wizualnej mają wówczas bardziej subtelny charakter i zwykle mocno bazują na dotychczasowych stosowanych elementach wizualnych. Tak było w przypadku firmy SULPHUR, dla której dokonany został m.in. lifting loga. Była to zmiana  kosmetyczna, obejmująca poprawienie niektórych jego elementów. 

 

Czytaj więcej...

Valvex

Pełny rebranding marki zawsze pociąga za sobą szereg zmian  - nie tylko wizualnych, ale również w jej postrzeganiu. Firmy, decydując się na rebranding, chcą nie tylko zmienić wizerunek, ale często również repozycjonować markę na rynku.

Tak też było w przypadku marki Valvex. Firma uprzednio kojarzona z tanią armaturą, dzięki zmianie identyfikacji wizualnej zyskała nowy wizerunek, który wpłynął na zmianę pozycjonowania i postrzegania jej przez klientów.

Czytaj więcej...

MUSI KIELCE

Stworzenie nowego wizerunku firmy od podstaw wymaga zawsze dobrego poznania jej oferty, wartości, celów oraz określenia grupy docelowej. W takim przypadku prace graficzne porzedzone są zwykle wieloma rozmowami z Klientem, określaniu oraz często uświadamianiu sobie kluczowych przesłań, które firma ma do przekazania otoczeniu.

Czytaj więcej...

HOTEL ECHO

Stworzenie wizerunku firmy od podstaw wymaga zawsze dobrego poznania jej oferty, wartości, celów oraz określenia grupy docelowej. W takim przypadku prace graficzne porzedzone są zwykle wieloma rozmowami z Klientem, określaniu oraz często uświadamianiu sobie kluczowych przesłań, które firma ma do przekazania otoczeniu.

 

Czytaj więcej...

AUTOFIKO

Stworzenie wizerunku firmy od podstaw wymaga zawsze dobrego poznania jej oferty, wartości, celów oraz określenia grupy docelowej. W takim przypadku prace graficzne porzedzone są zwykle wieloma rozmowami z Klientem, określaniu oraz często uświadamianiu sobie kluczowych przesłań, które firma ma do przekazania otoczeniu.

Czytaj więcej...

Diament

Unowocześnienie logotypu przeprowadzone dla firmy Diament, miało co prawda charakter kosmetyczny – zgodnie z przyjętymi założeniami chodziło jedynie o lifting, a nie duże zmiany. Należy jednak uświadomić sobie, że takie zmiany niosą ze sobą szereg konsekwencji. Konieczna staje się wymiana wszystkich materiałów firmowych – od wizytówek po szyldy. Jednak  zmiana ta zwykle przynosi pozytywne efekty: unowocześnia wizerunek firmy i daje jej „nową energię“.

Czytaj więcej...

BDP

Współpraca ze spółką doradztwa podatkowego BDP rozpoczęła się od przeprowadzenia rebrandingu: odświeżenia i unowocześnienia logotypu.  Po tym etapie zostaliśmy poproszeni przez Klienta o kolejny krok, którym była standaryzacja  wszystkich dokumentów firmowych. 

Czytaj więcej...
Back to top