Arone

Defro

Pełna obsługa marketingowa gwarantuje spójność i synergię prowadzonych działań, co pozwala na uzyskanie wymiernych efektów w relatywnie krótkim czasie. W przypadku marki Defro przeprowadzone działania obejmowały m.in. kreację marketingową w punktach sprzedaży (POS)  oraz na nośnikach zewnętrznych (outdoor) oraz w reklamie prasowej i internetowej.

Czytaj więcej...

NPA BORYSZEW

Powierzenie szerszego spektrum działań wizerunkowych jednemu zaufanemu partnerowi, procentuje spójnością komunikacji oraz efektywnością realizowanych działań. Firma  NPA Boryszew powierzyła nam zarówno działania poligraficzne, jak i marketingowe. 

Czytaj więcej...

Grupa Onet

Powierzenie szerszego spektrum działań wizerunkowych jednemu zaufanemu partnerowi, procentuje spójnością komunikacji oraz efektywnością realizowanych działań. Firma Onet powierzyła nam zarówno działania poligraficzne, jak i marketingowe. 

 

Czytaj więcej...

Loss Prevention Experts

Logotyp czyli znak graficzny firmy, powinien mówić o niej jak najwięcej. Jednocześnie musi być czytelny i na tyle uniwersalny, aby stosowany na różnych nośnikach zawsze wyglądał dobrze. Dlatego jego tworzenie warto oddać w ręce profesjonalistów.

Czytaj więcej...

Bodytech

Powierzenie szerszego spektrum działań wizerunkowych jednemu zaufanemu partnerowi, procentuje spójnością komunikacji oraz efektywnością realizowanych działań.
Firma BODYTECH powierzyła nam w tym zakresie  działania poligraficzne.

Czytaj więcej...

Kontrol Serwis

Logotyp i dobra strona www to absolutne minimum nowoczesnej firmy – niezależnie od branży w jakiej działa. Tyle wystarczy aby firmę odnaleźć, przeczytać o jej ofercie i usługach oraz poznać i rozpoznać jej znak graficzny. Taki właśnie zakres prac przeprowadziliśmy dla firmy Kontrol-Serwis, zajmującej się automatyką budynków. Dodatkowo przygotowaliśmy podstawowe materiały marketingowe oraz kreację do kampanii medialnej.

Czytaj więcej...

Perfumeria For You

Współpraca z siecią perfumerii For You obejmowała pełną obsługę marketingową. Zakres realiozwanych działań obejmował m.in. kreację marketingową w punktach sprzedaży (POS), reklamę prasową i internetową. Spójność realizowanych działań wywołała efekt synergii, który przełożył się na efektywność kampanii. 

Czytaj więcej...
Back to top