LOADING
Branding

Swigo


NAJWIĘKSZE WYZWANIE PROJEKTOWE

Zaprojektowanie etykiety na butelkę, która miała
odzwierciedlać naturalność produktu.

https://vimeo.com/736648983

Cele projektu

Cele projektu



Stworzenie Brandu dla matek, kobiet pracujących; dla zabieganych, zapracowanych, ale chcących zadbać o zdrowie swoje i swoich bliskich.
Podkreślenie atutów produktu: Produkt gotowy, w 100% zdrowy, ekologiczny.


Single Image


Single Image


Single Image


Single Image


ZDROWIE W BUTELCE

Jaki jest konsument Swigo? W ciągłym biegu, zapracowany, ma niewiele czasu na gotowanie przez co poszukuje zdrowych, gotowych produktów pasujących do jego stylu życia.



Single Image


Single Image


Single Image


Single Image


Single Image


PIJ I LEĆ

Dlaczego koliber w wizerunku Swigo? Koliber to tytan pracy, szybki, energiczny, prawie nigdy nie odpoczywa, zawsze w ruchu, zawsze gotowy na 100%. Koliber w pełni odzwierciedla dzisiejszego konsumenta gotowych soków Swigo.