ZACZEKAJ...
00
Project Header Image
Branding

Swigo

Klient HPP TRADEBRIDGE
Branża Spożywcza
Zakres prac SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
Energia, dynamika i bliskość natury. Takie założenia realizowaliśmy projektując logo oraz pełną komunikację wizualną wraz z księgą znaku dla Brandu Swigo.
NAJWIĘKSZE WYZWANIE PROJEKTOWE

Zaprojektowanie etykiety na butelkę, która miała odzwierciedlać naturalność produktu.

Cele projektu

Cele projektu

Stworzenie Brandu dla matek, kobiet pracujących; dla zabieganych, zapracowanych, ale chcących zadbać o zdrowie swoje i swoich bliskich. Podkreślenie atutów produktu: Produkt gotowy, w 100% zdrowy, ekologiczny.
Single Image
Single Image
Single Image
Single Image
ZDROWIE W BUTELCE

Jaki jest konsument Swigo? W ciągłym biegu, zapracowany, ma niewiele czasu na gotowanie przez co poszukuje zdrowych, gotowych produktów pasujących do jego stylu życia.

Single Image
Single Image
Single Image
Single Image
Single Image
PIJ I LEĆ

Dlaczego koliber w wizerunku Swigo? Koliber to tytan pracy, szybki, energiczny, prawie nigdy nie odpoczywa, zawsze w ruchu, zawsze gotowy na 100%. Koliber w pełni odzwierciedla dzisiejszego konsumenta gotowych soków Swigo.