GŁÓWNE Założenia projektu GŁÓWNE Założenia projektu 1. Rebranding loga uwzględniać musiał zmianę branży Klienta: z audyto- wej do transformacji cyfrowej. 2. Celem strony było przedstawianie Klienta jako eksperta i przewodnika po rewolucji cyfrowej. 3. Projekty stron internetowych powinny wpisywać się w nowe hasło prze- wodnie Klienta: Go Future.
Work Type: Branding
ZAKRES DZIAŁAŃ 1. Identyfikacja wizualna I web design. 2. Kampania Google Ads. NAJWIĘKSZE WYZWANIA PROJEKTU: – Zaprojektowanie identyfikacji wizualnej, która odzwierciedli zaufanie i profesjonalizm oraz wywoła pozytywne emocje. – Obniżyć koszty kampanii Google ADS – poprzedni serwis generował wysoki koszt CPC.
Cel projektu Cel projektu Zaprojektowani i wdrożenie strony polskiej firmy z tradycjami, tworzącej designerskie, nowoczesne meble w stonowanej, ale jednocześnie nowoczesnej kolorystyce i oprawie graficznej. NAJWIĘKSZE Wyzwanie projektu: NAJWIĘKSZE Wyzwanie projektu: Zachowanie minimalistycznego, przejrzystego stylu strony zawierającej bardzo dużo produktów w różnych stylach designerskich.
Największe Wyzwania projektu Największe Wyzwania projektu “Odmłodzić” markę. Firma Sulphur do niedawna znana była przede wszystkim jako producent leków bez recepty. Zgodnie z nową koncepcją, nadrzędnym celem rebrandingu było rozszerzenie grupy docelowej o konsumentów stosujących naturalne kosmetyki. SZTUKA OPAKOWANIA Zmianie uległo nie tylko samo logo oraz szata graficzna opakowań, ale też same opakowania. Klient postawił […]
NAJWIĘKSZE WYZWANIE PROJEKTOWE Zaprojektowanie etykiety na butelkę, która miała odzwierciedlać naturalność produktu. https://vimeo.com/736648983 Cele projektu Cele projektu Stworzenie Brandu dla matek, kobiet pracujących; dla zabieganych, zapracowanych, ale chcących zadbać o zdrowie swoje i swoich bliskich. Podkreślenie atutów produktu: Produkt gotowy, w 100% zdrowy, ekologiczny. ZDROWIE W BUTELCE Jaki jest konsument Swigo? W ciągłym biegu, zapracowany, […]