Pełny rebranding marki zawsze pociąga za sobą szereg zmian - nie tylko wizualnych, ale również w jej postrzeganiu. Firmy, decydując się na rebranding, chcą nie tylko zmienić wizerunek, ale często również repozycjonować markę na rynku.
Tak też było w przypadku marki Valvex. Firma uprzednio kojarzona z tanią armaturą, dzięki zmianie identyfikacji wizualnej zyskała nowy wizerunek, który wpłynął na zmianę pozycjonowania i postrzegania jej przez klientów.
Zakres prac dla firmy Valvex:
- - kreacja nowego logotypu
- - przygotowanie księgi znaku
- - przygotowanie Corporate Identity, w tym:
- papiery firmowe (papiery firmowe, wizytówki, koperty, teczki, papeteria Power Point, papeteria e-mail)
- identyfikacja wizualna POS (płyty CD, teczki ofertowe, roll-upy, vobler, opakowania)
- identyfikacja outdoor (flagi, flota samochodowa, bannery reklamowe)
Przykładowe Prace
Kliknij by powiększyć.