Arone

Valvex

Pełny rebranding marki zawsze pociąga za sobą szereg zmian  - nie tylko wizualnych, ale również w jej postrzeganiu. Firmy, decydując się na rebranding, chcą nie tylko zmienić wizerunek, ale często również repozycjonować markę na rynku.

Tak też było w przypadku marki Valvex. Firma uprzednio kojarzona z tanią armaturą, dzięki zmianie identyfikacji wizualnej zyskała nowy wizerunek, który wpłynął na zmianę pozycjonowania i postrzegania jej przez klientów.

 

Zakres prac dla firmy Valvex:

  • - kreacja nowego logotypu
  • - przygotowanie księgi znaku
  • - przygotowanie Corporate Identity, w tym:

- papiery firmowe (papiery firmowe, wizytówki, koperty, teczki, papeteria Power Point, papeteria e-mail)
- identyfikacja wizualna POS (płyty CD, teczki ofertowe, roll-upy, vobler, opakowania)
- identyfikacja outdoor (flagi, flota samochodowa, bannery reklamowe)

 

Przykładowe Prace

Kliknij by powiększyć.

  • Banner_vizual
  • Cd
  • Flota
  • Papiery_firmowe_valvex
  • Teczka
  • Valvex
  • Valvex_opakowania
 

 


Back to top