Odświeżenia wizerunku dokonuje się zazwyczaj dla firm znanych i posiadających ugruntowaną pozycję na rynku. Zmiany identyfikacji wizualnej mają wówczas bardziej subtelny charakter i zwykle mocno bazują na dotychczasowych stosowanych elementach wizualnych. Tak było w przypadku firmy Synthos, dla której dokonany został m.in. lifting loga. Była to zmiana kosmetyczna, obejmująca poprawienie niektórych jego elementów.
Zakres prac dla firmy Synthos:
- - kreacja odświeżonej wersji logotypu
- - zaprojektowanie rodziny produktów pod parasolem marki Synthos
- - przygotowanie księgi znaku
- - przygotowanie Corporate Identity, w tym:
- - papiery firmowe (papiery firmowe, wizytówki, koperty, teczki, papeteria Power Point, papeteria e-mail)
- - identyfikacja wizualna POS (Płyty CD, teczki ofertowe, roll-upy, voblery, opakowania)
- - identyfikacja outdoor (flagi, flota samochodowa, bannery reklamowe)
Przykładowe Prace
Kliknij by powiększyć.